jullangullan

Alla inlägg under januari 2011

Av Julia Falk - 22 januari 2011 21:28

Kära läsare!

Idag skaffade jag GSM (goSupermodel)

Vet nt varför..., men ändå  

Jag har även börjat med habbo igen


Kramizar<33

Av Julia Falk - 22 januari 2011 09:49

  

Härlig sommarbild, va 

Nån mer än jag som längtar till värme och sommarlov??

Av Julia Falk - 22 januari 2011 09:23

Kära läsare!

Snart är det dags för mejj att byta hårfärg... igen! Ni som har träffat mejj nyss förstår nog varför; halva håret gul, orange och andra halvan guldbrun (min riktiga hårfärg)      Jag tänkte ta före och efter-kort. För skojs skull! Och sedan lägga ut på bloggen, såklart  


Kramizar<33

Av Julia Falk - 21 januari 2011 21:09

Kära läsare!

Nyss hände något speciellt för mej på fb (facebook). Jag fick för några dagar sedan en vänförfrågning från en person vid namn Nicole Martinez Giron. Jag tänker att det säkert är någon jag känner, men som tar det som "smeknamn". Jag frågar undrande vem hon är och får som svar: Hablas espanõl?? Självklart blir jag förvånad. Hon berättar att hon är 16 år och bor i Peru. Vi fortsätter skriva och jag blir lite undrande: säger man "mmmmm" i Peru? Sant eller falskt???


Jaja, jag får tänka vidare...


Kramizar<33

Av Julia Falk - 21 januari 2011 19:24

Kära läsare!

Jag är förvirrad. Igår berättade min bonus syrra Ellen för mejj att jordaxeln har vridit på sejj, eller nåt sånt. Det betyder att jag, som föddes med stjärntecknet Vågen, nu har blivit Jungfru... Förvirrande!   

Jag hade säger nu att jag har två stjärntecken, för jag är född med stjärntecknet Vågen, och kommer även dö med samma (och Jungfrun, då ) Jag förstår om du inte tror mejj, men det är faktiskt sant!!!


Kramizar<33

Av Julia Falk - 21 januari 2011 19:08

  VÄNNER, GLÄDJE, GODIS, SJUNGA, MÅLA, VIRKA, FRED OCH BLOGGA


  VÅLD, KRIG, ENSAMHET, SORG, MOBBNING, LÅNGTRÅKIGT, FÖRLORA EN VÄN ELLER SLÄKTING  OCH ATT VARA PANK

Av Julia Falk - 21 januari 2011 18:52

Så är det fredag igen <3 helgen närmar sejj med stormsteg, och som vanligt skönt att slippa skolan i några dagar :)


Kramizar och trevlig helg <3

Av Julia Falk - 21 januari 2011 14:37

 

Så här ser jag ut idag... kanske lite tråkigt, men gossig tröja :) Äntligen fredag eftermiddag! Ingen mer skola den här veckan! Imorgon ska jag träffa en av mina bästa kompisar, faktiskt en av de första barnen jag lärde känna. Stina<33


Kramizar<33 trevlig helg<33

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

JG


Skapa flashcards