jullangullan

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Julia Falk - 27 februari 2011 14:52

Hej!

Nu ska jag börja med en ny sak! Kommentera detta inlägg, om du har en blogg och skriv med namnet på bloggen och motivera varför din blogg, ska bli veckans blogg! Vinnaren utses på fredag! Det är inte större chans att dom jag känner vinner, för jag kollar på bloggen!

Lycka till!


 

OBS! Allt som inte har med tävlingen kan du kommentera på inlägget under eller varför inte ställa en fråga till mejj!?

Av Julia Falk - 27 februari 2011 14:42

Hej!

Jag fick några kommentarer på förra inlägget, och jag glömde att skriva att det är tilltalsnamnet  jag vill byta! Hehe! En liten miss, men tack till er som kommenterade och märkte det  Men det var Zandra som pålyste det, så tack Zandra  Om en stund ska jag åka tåg till Källby, men jag hoppas att jag bloggar där oxå  

Kramizar<33

Här kommer en rolig liten låt:


Av Julia Falk - 27 februari 2011 10:59

Hej igen!

Det här börjar bli tjatigt, men ville bara göra dagens fjärde inlägg... Än så länge. Detta låter kanske konstigt, men vissa kanske håller med. Jag vill byta namn! Ärligt talat! Men först vill jag ha förslag... Kommentera och skriv om du tycker att jag ska byta namn och vad  jag ska heta!

Kraam (igen)

Av Julia Falk - 27 februari 2011 10:52

Hej!

Jag vet att det här är typ mitt tredje inlägg idag, men jag glömde att berätta om att vi har fått veta resultatet från musikprovet i torsdags, och jag fick 44 av 45! Jag trodde inte att det skulle gå så  bra! Tjoho! Nu ska jag, som sagt, fortsätta att ha tråkigt  


Hejdå!


  

Av Julia Falk - 27 februari 2011 10:32

Hej igen!

Här kommer några bilder från en stolt Lidköpings-bo:

  Caio  

Ps. Villa ska spela idag. Matchen visas på TV!

Av Julia Falk - 27 februari 2011 08:54

Halloj!

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge! Igår gick det inte... Sorry  Men jag får väl blogga lite idag  Hehe.

Just nu sitter jag i källaren hos pappa. Datorn brukar stå i vardagsrummet, men vi ska renovera hela köket och en liten del av vardagsrummet. Pappa har redan börjat riva upp golvet. dörröppningarna ska flyttas och vi ska riva lite vägg. Med mera... (Jag lovar, det blir MYCKET mer!) Nu ska jag fortsätta ha tråkigt!

Kraam<33

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

JG


Skapa flashcards