jullangullan

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia Falk - 19 februari 2011 17:08

Halloj igen allihop!

Just nu sitter jag och min bäzza stina framför datorn och lyssnar på musik och är ute på facebook  Vi tänkte sova över, men Stina fick inte  Men hon ska iallafall stanna tills mello är slut  Vi har pantat lite flaskor förut och fick 40 kronor och 50 öre  Nu ska vi fortsätta ha lite kul  Ses<3

Kraaamizar<33 


  

Av Julia Falk - 19 februari 2011 12:24

Hejsan och god morgon!

När jag läste bloggstatistiken för några sekunder sen, fick jag en chock! 29 besökare på en dag! Tjoho! Det hjälpte verkligen att komma med i rampljuset  

Nu kommer Stina snart, så jag får nog sluta nu...

Ha det bra! Hejdå  


  

Av Julia Falk - 17 februari 2011 21:44

Hej hej!

Ni tänker säkert att jag skrev fel när jag skrev "Morrmorr" som rubrik, men det gjorde jag inte! Igår, idag och imorgon ska jag träffa mormor. Stefan kom hem idag, så vi ses imorgon igen efter några timmar idag  Nu kanske fortfarande funderar på rubriken, men lugn, det kommer nu! Det är så att när vi hälsade på min morbror Stefan senast (han bor i Jönköping), så berärattade han det här skämtet: Vad heter världens äldsta lejonhona?? Svar: Morrmorr  Så därför heter mormor numera morrmorr! Haha  

Jag ska egentligen sova nu, men det är ju lov!!!

Kraaam<33


  

Av Julia Falk - 16 februari 2011 20:39

   

  
Av Julia Falk - 16 februari 2011 19:27

Detta skrev jag i förrgår kväll. Jag tänkte ladda upp bilden igår, men internet fungerade inte!


  

Av Julia Falk - 16 februari 2011 14:33

Halloj!

Just nu sitter jag och pratar med Emma via MSN! Kul  Jag har gjort ett grönt armband med en rosa godis på  I papper! nu ska jag göra 2 rosa ringar! Hehe. Mormor är här och jag skulle egentligen sova hos henne i kväll, men jag ska till tandläkaren i Källby imorn, så det går inte  Det får väl bli en annan gång! Och jag har namnsdag idag! Ska snart äta semla med grädde och jordgubbar. Mums  

 

Kram kram<33 Ses snart


  

Av Julia Falk - 13 februari 2011 22:42

Hej igen!

Klockan är ganska mycket, tycker nog mamma. Hon vet inte att jag bloggar, så hon mår inte dåligt av det. Jag såg precis klart på Alice i Underlandet! En av mina favvofilmer! Ska se den imorgon kväll igen med mamma  Hehe  Nej, nu ska jag sova lite och imorgon blir det pysseldag! Cya  

Kramizar<3333


  

Av Julia Falk - 13 februari 2011 09:13

Hejsan och god morgon!

Just nu lyssnar jag på Lady Gaga med "Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)" Jag tycker det är en av Lady Gagas bästa låtar. Love it  Hehe. Idag händer inget speciellt. Ska åka till Källby vid 5-tiden. Helt vanlig söndag, med andra ord  Nu har jag inget mer att säga... Ska spela lite Sims 3.

Ses<33 Kramizar<33  


  

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

JG


Skapa flashcards