jullangullan

Alla inlägg under februari 2011

Av Julia Falk - 12 februari 2011 16:30

Halloj igen!

Nytt besökar rekord - igen. 11 besökare igår. Förra rekordet var 10. Tjoho!

glömm inte att det är Alla hjärtans dag på mådag!

Kramizar<33



  

Av Julia Falk - 12 februari 2011 15:35

Hej igen!

Just nu lyssnar jag på en låt som jag gärna vill tipsa om: Ellie Goulding med "Your Song" Ganska bra om jag får säga det själv  Nu ska jag vara ensam hemma i några timmar, medan pappa och Eva är på 40-års kalas i kyrkan. Nu är lovet igång! Och jag har inget mer att säga utom att jag gäran vill ha kommentarer, tips och frågor!

Kramizar<33


  

Av Julia Falk - 11 februari 2011 15:44

Kära läsare!

Nu är lovet här! I måndags visste jag inte ens om att det skulle vara lov så snart. I skloan hade vi sista "normala" NO-lektionen, för på torsdag börjar... Det ska vi kanske inte prata om nu  Hehe  Vi har även haft läsgrupper där vi läser "Slottet brinner!" Dålig! Vi hade engelska 2 ggr. Först var det glosor och jag hade alla rätt! Efter engelskan hade vi idrott, och idag var det lekar och vi röstade fram att vi skullle spela/leka Ali Baba 123. Sedan var det taco till lunch, eller rättare sagt tacochips... Vi stannade i matsalen nästan hela rasten, för de sista 10 minuterna fick vi vara inne. för er som inte varit ute idag säger jag bara ett ord: STORM! Herregud vilket väder! Okej..., efter rasten hade vi engelska, igen, Holes part 5. Usch, vad tråkigt! Jaja.

 Snart kommer lite gäster, en av Ellens och Simons kusiner och hennes föräldrar  Nyss lyssnade jag på en jättebra låt på YouTube som heter "Längesen" med Petter och Veronica Maggio. Love it! Måste kila nu  

Kramizar<333


  


Av Julia Falk - 10 februari 2011 17:16

Hejsan svejsan!

Vi hade musikprov idag! Jag är jättedålig på noter och sånt! Herregud! Känner mejj typ helkörd  Max är 45 poäng, och jag hamnar nog på nollan... Jaja. Imorn är det ju iallafall fredag vilket betyder helg och efter helgen är det LOV!!! Jippi! Just nu lyssnar jag på "Billionare" med Travie McCoy o Bruno Mars. Asbra låt! Love it  

Kramizar o ha det gött<33

Av Julia Falk - 8 februari 2011 19:01

Tjena alla läsare!

Idag var det dags att klippa sej igen. Men bara topparna! Och något helt oväntat: jag tog ett till häl i höger öra. förut hade jag ett i varje, men jag känner mej lite mer "vuxen" nu. Hehe  Här kommer en bild:

   Snyggt, va??  Kommentera och säg vad du tycker  

Kramizar<33333

Av Julia Falk - 7 februari 2011 19:26

Hej allihop!

Jag märkte precis en rolig sak; jag har nytt rekord i "besökare per dag" 10 st på en enda dag! Låter som väldigt lite, men det är ändå rekord, så hjälp mej med fler. Tipsa dina vänner om min blogg. Be dom att båda kommentera och ställa frågor. Gör det gärna du också  

Idag har jag varit med Emma och Ellen efter skolan. Vi pysslade nästan hela tiden. Skoldagen var lång, tråkig och pratig. Okej... inte bara tråkig, för jag pratade också. På svenskan ska vi forska om Karl XI i min grupp. Jag är med Bekhan och Hugo  Men det får väl gå...

Kramizar och ha en bra vecka<33

  

Av Julia Falk - 6 februari 2011 09:06

Hejsan svejsan i lingonskogen!! 

Nu är söndagsmorgonen här, vilket betyder att jag äntligen får äta chokladflingor  Mums!

Inatt sov jag över med Emma hemma hos min pappa. Vi erövrade Victors rum. Hehe  Härligt med golv-värme!

Vi vaknade vid 8-tiden, åt lite godis, pratade och gick sedan upp och tog datorn  nu ska vi kanske spela lite spel, så vi ses senare. 

Ha det gott, igelkott  

Av Julia Falk - 5 februari 2011 17:24

Halloj i stugan!

Lördags kvällen närmar sej och jag ska tillbringa Kvällen, natten, morgonen, förmiddagen, middagen och lite av eftermiddagen med min bästis Emma  Vi ska se på första deltävlingen av Melodifestivalen, käka godis, pyssla, prata och kanske se en film eller två  

Nu ska vi spela lite Sims. Glöm inte Melodifestivalen klockan 20.00 på tv 1  

Kramizar o ha de gött<33

  

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

JG


Ovido - Quiz & Flashcards