jullangullan

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia Falk - 18 mars 2011 11:10

Nu snöar det! Usch! 3 grader plus och snö! Blä!

Blev ett kort inlägg  

  

Av Julia Falk - 18 mars 2011 09:17

  

Jag är så trött på det här! Jag hatar att vara sjuk! Det kom i söndags eller måndags tror jag, och det har hållt i sej hela veckan! Jag har säkert missat hur mycket som helst i skolan  Har inte varit i skolan sen i måndags. Det är sååå långtråkigt! Har faktiskt bara sett 3 filmer sammanlagt, och jag brukar typ bara titta på film när jag är sjuk  Okejj... Utom "Bananer i Pyjamas" är det typ 3 filmer. Bananer i Pyjamas är Emmas favvofilm. JAG HATAR BANANER I PYJAMAS!!! Usch! Jaja!

  

Av Julia Falk - 17 mars 2011 19:10

Jag är fortfarande sjuk  Var på vårdcentralen från ca. 11 till typ 1. Boring! Jag hadee iallafall ingen halsfluss eller så... Men imorse hade jag 39.7 graders feber  Just nu sitter jag och lyssnar på webbradio, för min sterio typ knastrar så fort min dator är på. Haha! Jag har jätteont i halsen  Nu måste jag sova, men det blir nog ingen skola imorn  

Ciao<33

Av Julia Falk - 16 mars 2011 13:48

  

Kommentera detta inlägg så är du med i tävlingen  

OBS. Alla kommentarer som inte har med tävlingen att göra, kan du skriva på inlägget under!!!

Av Julia Falk - 16 mars 2011 13:27

  

Här kommer ett sent resultat från veckans blogg. Vinnaren är: ellenkarin.bloggplatsen.se. Det var ett väldigt lätt beslut eftersom att hon var den enda som var med i tävlingen  

Grattis!

Av Julia Falk - 16 mars 2011 12:35

  

Hur mår ni?? Jag är fortfarande sjuk  Min feber har blivit ännu värre. Förut hade jag 38.8 grader  Har varit hemma från skolan i två dagar nu. Det blir nog ingen skola i morgon, för imorse hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde prata. Jag har fortfarande väldigt ont, men inte lika ont. Igår gick jag omkring i pyjamas hela dagen, men idag har jag duschat och fått på mej ett linne och svarta mjukisbyxor  När mamma och Emma har gått, ska jag sätta på en film och äta mellanmål och lite glass. Mums! Jag får bara sitta vid datorn i en halv timme till  Nu ska jag kanske pyssla lite. Passar på att skicka en liten bildbomb 

Kraam<33


             

Av Julia Falk - 15 mars 2011 18:56

  

På det här kortet är jag liten! Jag tror att det var i åk 1 eller kanske 2... Jag har förändrats  

  

Av Julia Falk - 15 mars 2011 14:36

Halloj!

Idag har jag inte gjort så mycket... Vart hemma hela dagen med 38 graders, men jag mår bättre nu  Men jag sov nog mindre än 6 timmar inatt  Jag låg vaken hela natten och försökte sova, men det gick inte så bra  Nu ska jag äta lite plättar  Får se om det blir nån skola imorn...

Kraam<33


  

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

JG


Ovido - Quiz & Flashcards