jullangullan

Alla inlägg under april 2011

Av Julia Falk - 28 april 2011 19:53

Här kommer 5 saker du kanske inte visste om mej.

1. Narnia filmerna är dom bästa filmerna jag vet.

2. På mitt skrivbordsunderlag har jag en hel sida full med bara namn och repliker från filmerna.

3. Jag är väldigt dålig på kubb. Tex när vi körde det på Ellens konfa med hennes kusiner, så backade alla när det var min tur 

4. Jag kommer att gå ca. 3 år på varje skola, för i början av åk.3 började jag i Källby, sen kommer 3 år på högstadiet, och sen 3 år på gymnasiet 

5. Jag gillar inte att vara ute. Allra minst på vintern.


Jag fortsätter med detta en annan dag.

 

   

Av Julia Falk - 28 april 2011 19:26

Oj, vad glad jag blev precis! På en dag hade denna blogg 72 besökare!!! OMG  Rekord tack vare hajpa! Det kostar bara 10 kr och visas på alla bloggar  Najz  Imorn ska jag va med Eve. J  Puss på dejj 

    

Av Julia Falk - 27 april 2011 19:03

Onsdag och skola. Inget speciellt egentligen... Måndag och tisdag nästa vecka är det KLASSRESA!!! Tjoho! Boda Borg dag 1, bad dag 2  Kul! Ska nog ha mina nya shorts och tights imorn 

     

Av Julia Falk - 25 april 2011 18:47

Tillbaka i Källby efter en varm och härlig helg i stan hos pappa. Usch, vad varmt det är. Jag och Ellen satt på studsmattan och trodde nästan att det var sommarlov  Min lillasyrra som snart är 4, har badat i Vänern 2 ggr redan. Jag önskar att jag var med  Nu ska jag fortsätta ha tråkigt...

     

Av Julia Falk - 25 april 2011 09:39

Som ni säkert ser, så ändrar jag en hel del just nu. Vad tycker ni om headern? Den första som jag har gjort själv (med lite hjälp av Ellen)... Haha  Jag är jättenöjd  Har äntligen lärt mej att använda photoshop, fast jag är inte så bra  Jag får öva lite...

Imorn är det skola igen! Boring  I eftermiddag åker jag till Källby.    


Av Julia Falk - 24 april 2011 21:51

Har precis gjort en helt ny header. DEN FÖRSTA JAG GJORT HELT SJÄLV! I PHOTOSHOP! Okej... Ellen hjälpte mej lite... Men jag är JÄTTENÖJD!!!

    

Av Julia Falk - 21 april 2011 10:45

  

Idag är det skärtorsdag! Kom nyss hem från mammas jobb. Min syrra dagis var där och sjung lite, och jag hade inget att göra, så jag följde med  Det enda som var bra var chokladbollarna  Mums! Efter maten åker jag till pappa och köper en snygg tröja och sen blir det långhelg i stan  Ellen är där, och då är det ännu roligare  Besök hennes blogg, ellenkarin.bloggplatsen.se.  


Av Julia Falk - 20 april 2011 20:46

Jag tänkte slänga in en liten hiss och en diss...

Nya kläder  

  Att min nya pyjamas är jobbig när man går på toa (den sitter ihop) Man tar ju av sej typ alla kläder o känner sej naken       

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

JG


Ovido - Quiz & Flashcards