jullangullan

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Julia Falk - 1 april 2011 16:51

Måste bara lägga ut en bra låt  

 

Av Julia Falk - 1 april 2011 16:15

Fredag!!! Äntligen! Har vart i skolan idag. (som vanligt) Hade engelska, idrott och andra lektioner oxå.

Igår när vi hade läsgrupper, (jag är med Tilda och Hugo, kärleksparet) när vi skulle läsa så vara det en sida med jättelite text på, och en med massor. Jag skulle egentligen läst den med minst på, eftersom vi kör i en viss ordning, och Hugo skulle läsa sidan med mest text. Han blev inte så glad, och ville såklart byta med mej. Sedan kom han på att han kunde muta mej, och satte genast igång. Han sa att jag skulle få en kexchoklad om jag läste åt honom. Jag sa att om jag skulle få en kexchoklad, så ska det vara en stor, han tvekade, men efter en stunds övertalning gav han sej. Jag hade själv glömt detta imorse, men precis när första lektionen ska börja så går han fram till mej och lägger en stor kexchoklad på min plats. Jag, som satt och pratade med Maja som sitter på ett annat bord, blir väldigt chockad. (och glad!) Haha  Maja blev oxå väldigt förvånad och frågar varför jag fick en kexchoklad av Hugo. Hehe  

Ikväll är det scout! Det brukar alltid vara på torsdagar..., men inte den här veckan. Orkar inte berätta varför  Jag ska inte sova, men jag orkar bara inte 

 

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

JG


Ovido - Quiz & Flashcards