jullangullan

Alla inlägg under maj 2011

Av Julia Falk - 14 maj 2011 17:16

Jag tror att jag ska baka en smulpaj med rabarber snart! Mums! Pappa fyller ju 49 år idag! Grattis    

Av Julia Falk - 14 maj 2011 17:12

Jag gjorde precis en ny header! Helt själv! Men jag blev inte så nöjd, så jag använder den inte  Men ni kan ändå få se hur den ser ut  Vad tycker ni??

Ps. Jag skulle byta alla färger på bloggen om jag hade denna    



Av Julia Falk - 14 maj 2011 13:32

Hur mår ni?? Själv var jag hemma från skolan igår  Hade ont i magen och huvudet. Det har jag fortfarande, fast inte lika mycket. Här kommer två roliga klipp som fick mej att asgarva och en låt som jag har älskat i flera år  

 

Av Julia Falk - 12 maj 2011 18:09

Jag hittade nyss dom här musikvideorna på YouTube. Enjoy!


Av Julia Falk - 12 maj 2011 16:52

Här kommer lite rekord som har med denna blogg att göra.

Mest kommentarer på en dag: 14 den 27 februari 2011

Mest besökare på en dag: 72 den 26 april 2011

Mest inlägg på en dag: 6 st den 27 februari 2011

Mest bilder på en dag: 11 st den 20 april 2011

Ps: Jag kunde inte ta med rekord i antal frågor på en dag, för vissa dagar var det 0 och vissa 1. Skriv många frågor, så får vi ett rekord    

Av Julia Falk - 12 maj 2011 16:34

Besök denna blogg för att tävla: http://danti.bloggplatsen.se/2011/05/11/5331751-tavling-har/

Av Julia Falk - 12 maj 2011 15:27

Kom hem från fredriksdal för typ en timme sen... Vi skulle träffa våra nya klasser. Det var en av dom värsta dagarna i mitt liv! Har aldrig kännt mej så dissad, så utanför, så hjälplös... Jag försökte prata med dom andra tjejerna, men ingen verkade se mej. Inte ens min bästis Tilda, den enda jag kände i klassen, pratade med mej. Hon hade gått i Vinninga förut och kännde typ alla i klassen, så dom gick i en klunga och pratade. Sen så var det även tre tjejer från en annan skola som var bästisar och gick och pratade. Jag försökte, men ingen verkade se mej. Jag ville inte vara med killarna, så då återstod bara ensamhet. Hur kan en ynka timme kännas som en evighet?? Jag förväntade mej inte så mycket, men man ska väl inte behöva vara gråtfärdig på vägen hem?? Som tur är hade Stina lite tid att prata. Vi har varit bästisar sen vi föddes typ  Det känns skönt att ha någon som förstår och kan trösta. Jag har många bästisar, men jag har nog starkast relation med henne. Jag brukar aldrig ringa kompisar bara för att prata, men både igår och idag har vi pratat ca. 3o min. Vi fick inte prata mer varken igår eller idag  Ganska långt inlägg idag tycker jag  Om ni kan något roligt skämt så kan ni gärna skicka det till mej. Det känns som om jag inte kommer skratta på en evighet annars.

Bilden är från Google   

Av Julia Falk - 9 maj 2011 18:04

Idag var jag i skolan som vanligt. Inget speciellt.

Just nu är det 30 grader i solen  Oj! Om 14 dagar ska vi praoa  Jag vill gärna praoa hos frisören som klippte mej idag!!! Känner mej väldigt snygg i min nya frisyr  Haha! Hon är jättebra! Andra gången som hon klipper mej. Fast första gången tog jag bara topparna och nu ville jag skaffa en ny frisyr  Jag var väldigt trött på mitt hår! Nu är jag bara trött på färgen  Imorn kanske jag får veta om jag får praoa där  Skulle vara jätte najz 

Snyggt??

 

Dålig kamera 

Låten som vi ska ha på Allsången  Min klass asså  

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

JG


Skapa flashcards