jullangullan

Alla inlägg under september 2011

Av Julia Falk - 28 september 2011 15:36

 Jag vill börja med att säga Grattis till min underbara storebror Victor som fyller 18 år idag! Gamling  Haha! Ska ut o äta med honom och mamma sen  Får se om det blir nån mer och vart vi ska äta! blir nog super  Nu till det tråkiga... JAG ÄR SJUK!!!! Inget allvarligt, men ändå  Lite förkyld o så, men det är ju faktiskt höst! Fast... Jag har vart sjuk i typ 2 veckor nu... Men jag har bara varit hemma en dag, och det var i måndags. Idag är typ den bästa dan på veckan! Börjar 10:10 med NO i typ 1 timme, sen lunch (kort matrast dock, men ändå) Sen spanka i 50 min, ett 30 minuters läspass och sen en timmes svenska! Slutar halv 3, så det e grymt bra tider för åk. 7! Sen scout, fast jag orkar inte idag... Nu vet ni hur jag har det för tillfället!

Ps. förlåt för dålig uppdatering    







Av Julia Falk - 18 september 2011 13:08

Och nu ångra hon sig  

Av Julia Falk - 18 september 2011 13:04

Nu sitter jag här med söta Stina  Vi gör typ inget, men kul ändå! Haha! Nu ska sötnosen oxå skaffa blogg  Ses sen      

Av Julia Falk - 15 september 2011 14:43

Det blir ett ganska kort inöägg nu för snart kommer Kattis  Ska bli jättekul! Vi ska nog plugga lite, fast det kan bli lite svårt för vi går inte ens på samma skola  Men så är det ibland... Då blir det ju extrakul att träffas! Idag hände inget speciellt i skolan utom att gympan blev inställd, och utbytt mot matte! Med en annan lärare än vi brukar ha! Haha! Så vi hade 2 mattelektioner idag... Jaja!  


Av Julia Falk - 13 september 2011 15:20

  Snygg bild, va?? Haha! Den duktiga fotografen heter Ellen, ellenkarin.bloggplatsen.se. Nu måste jag snart logga ut, men jag lovar, specialinlägget ska komma, men inte idag kanske... jaja       

Av Julia Falk - 12 september 2011 16:37

  Gissa vad jag kommer på nu! Jag skulle ju ha gjort en höst header! Va dum jag är!!! Jaja... Det är väl bara att sätta gång med en ny  Jag får blogga lite mer sen.  

Av Julia Falk - 11 september 2011 20:01

Imorn kommer det vi alla har längtat efter... Mitt special-inlägg! Det kommer att handla om inget mindre än min uppväxt! Tack till alla som röstade! Hoppas att ni håller ögonen öppna, för detta får ni inte missa! Om ni har några speciella delar ni vill veta mer om, kommentera eller fråga gärna! Ses imorn 

    

Av Julia Falk - 10 september 2011 21:26

Om du vet vad den här "varelsen" heter, snälla svara!!! Jag vill verkligen veta!

 

Tack så mycket   

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

JG


Ovido - Quiz & Flashcards