jullangullan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia Falk - 31 oktober 2011 21:35

Hej! Funderar på att gå och lägga mej, men ett litet inlägg hinner man alltid med  Kollade just igenom min blogg lite snabbt, och jag måste bara säga en sak... jag var mycket snyggare förut  Men man förändras ju... Måste färga håret snart igen! Börjar få tillbaks min naturliga färg  Och vem vill det?! Haha! Nej, nu ska jag faktiskt sova lite  Haha!

Kram och god natt   


Av Julia Falk - 31 oktober 2011 13:19

Hej! Sitter här i köket i Källby och har lite småtråkigt... Mamma är och lämnar Emma på dagis och sen ska hon gå och jobba  Fast hon börjar inte förrens halv 4 tror jag... Så jag är ensam hemma sen i typ 1 timme eller nåt, sen kommer Emma och Henrik hem. Jao... That´s it, tror jag 

KRAM!!! 


Av Julia Falk - 29 oktober 2011 19:19

Hejj! Sitter som vanligt här på mitt rum och lyssnar på musik  Har precis vart nere i källarn och kollat på mobil på datorn med pappa  Nej, nu typ måste jag sova annars blir pappa ARG!!! Haha 

KRAM!!! 


Av Julia Falk - 28 oktober 2011 18:46

Hej! Nu sitter jag i källaren med Kattis, Julia och tjockisen Vickan! Hon mobbar mej  Men vad har man vänner till?! Skoja bara! Okej, från början... Hej! Nu sitter jag i källaren med Kattis, Julia och Vickan! Dom mobbar inte mej  Haha! Vad kul man kan ha! Hehehehehehehe... Nej, nu är jag riktigt jobbig! Är lite over-speed  God natt alla tröttisar, God morgon natt folk!  


Av Julia Falk - 28 oktober 2011 14:16

Hejj! Sitter här i köket med bästa Katarina  Ska sova över med henne, Julia och Viktoria ikväll  Vi ska såklart äta ihjäl oss på godis och kebab med pitabröd  Ska ju bli kul... Magont efter?!  Haha! Snart kommer Julia, men Vickan vet inte riktigt när hon kommer... Fast alla ska ju komma ofc  Nej, nu ska vi slöa sönder! KRAM!!!  

Jag och Kattis    


Av Julia Falk - 27 oktober 2011 14:59

Hej! Jag sitter här på mitt rum och gör... INGENTING!!! Haha! Som vanligt asså  Är ganska trött... Igår kväll satte jag väckarklockan på 6.15 Klockan ringde ju såklart imorse och jag gick upp. När jag kommer in i köket visar klockan i köket 5.55 Jag går upp igen och kollar på klockan, för om jag bara såg fel så kan jag ju sova lite mer  Kollar igen och klockan visar fortfarande 6.15 Sen när jag precis har fått på mej kläderna kommer pappa in i mitt rum och frågar "varför gick du upp klockan 6??" och då fattar jag NADA!!! Sen visar det sig att min klocka på nåt sätt går 20 min före, fast igår morse gick den rätt! Haha! Så nu är jag ganska trött  KRAM!!!


Av Julia Falk - 26 oktober 2011 07:48

Hej! Nu sitter jag här på mitt rum och grejsar lite... Om en timme börjar skolan, men jag måste gå snart för jag måste gå till skolsyster  Har ont typ lite här och var, så jag ska bara kolla om det är något fel på mej  Haha! Jag kollade på skolans hemsida om öppettider, men det stod ingenting! Skitdåligt tycker jag! Och SchoolSoft fungerar inte heller, det har typ krachat (SchoolSoft är hemsidan där elever och föräldrar kan kolla läxor, frånvaro och schemat)! Igår va brorsan här i typ 2 min... Och självklart har han ingen present med! Eller någon CD som han lovade att fixa! Men han lovade att han skulle komma på torsdag oxå och lämna presenten och CD:n då  Får se har det blir med det... Tänkte bjussa på några bilder. KRAM!!!  

Me!   

Min brorsas nya tatuering  Najz!?      




Av Julia Falk - 25 oktober 2011 19:04

Hej! Jao... Idag har det inte hänt så mycket... Har ont typ överallt, mest huvudet, men måste ju plugga lite ändå  Sen kommer brorsan hit  När hans tatuering är klar! Ska försöka få nån bild på både honom och tatueringen  Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt! KRAM!!!



Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

JG


Skapa flashcards