jullangullan

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Första dagen :)

Av Julia Falk - 12 oktober 2011 19:22

Hej! Jag är jätteglad just nu  Första dagen var SUPER!!! Alla va supersnälla och tog verkligen emot mej! Imorse när jag kom fram till skolan, va jag ska skakig att jag inte ens kunde låsa upp mitt nya skåp. Haha! Duktig jag är  Det va jättekul att äntligen hamna i en så bra klass! Nu orkar jag faktiskt inte blogga mer, men jag ska skriva imorn oxå. Om min andra dag på Ruden!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Falk - 27 februari 2013 20:31

Hej! Jag använder ALDRIG denna blogg! min nya är jullangullan.devote.se   FÖLJ!! ...

Av Julia Falk - 12 mars 2012 19:40

Heej ! Länge sen nu  Men det är för att jag inte sitter vid datorn så mycke o det är svårt att blogga på mobilen.. me nu hitta jag en bloggapp för devote, så gjorde precis en ny blogg  Här har ni den ! Läs gärna  Much love       ...

Av Julia Falk - 2 mars 2012 17:16

Okej... SJUKT DÅLIG UPPDATERING! Jag erkänner... Men nu är det helg och då kanske det blir lite mer   Kram  ...

Av Julia Falk - 25 februari 2012 18:04

Hej! Sitter i köket och har grejat med mobilen typ hela dagen... Men om 2 timmar börjar mello, så då blir det att sitta i soffan istället :P nu ska jag fortsätta spela tempel run :) Kram!...

Av Julia Falk - 24 februari 2012 12:11

Hej igen! Sitter här på A-balkongen och chillar innan matten med Kattis och Vickan:) Skitkul :P See ya;**...

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

JG


Skapa flashcards