jullangullan

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Julia Falk - 17 oktober 2011 17:52

Hej! Just nu sitter jag i mitt rum med Ellen och lyssnar på lite Disney-musik  Som vanligt sitter vi och nördar Howrse. Det är roligare än det låter! Jag fick ett föl idag  Inte för att jag tror att så många bryr sig, men ändå! Btw... Idag började vårt nya schema gälla! Ganska najz schema, faktiskt. Måndagar och fredagar är nog bäst tror jag... Måndagar är helt chill! Idag började vi 8:30, men egentligen ska vi börja 8, fast min handledare var inte där så vi slapp det  Men iallafall så började vi med 50 minuters mattepass och sedan svenska i typ 50 minuter... När svenskan var slut var det lunch. Saken var bara den att klockan var 10:10 då  Så... först fick vi vänta i ungefär 30 minuter på att skolmatsalen skulle öppna. Då passade vi på att gå till skolbiblioteket och låna en bok. Sen gick vi till matsalen och väntade typ 10 minuter innan det öppnade. Jag trodde inte att det skulle vara så många där redan 10:30! Haha! Sen hade vi ganska mycket tid över till annat. Redo som alltid, hade vi redan bestämt hur vi skulle fördriva tiden... SHOPPA!!! Eller iallafall gå på stan  Som vi självklart gjorde! Jag köpte 3 par svarta örhängen på Åhléns, (det var typ "3-i-1") 3 suddin på Bokia för 15 kr/st, (dom är lite speciella ) lite gräddkola, (speciell sort) en coca cola och en nyckelknippa!(stavas?) Nu kommer lite, hmm...., "fina" bilder på mej och Ellen  Hon fixade mitt hår lite precis  

HEJDÅ!!!

Ps. Vem har snyggast tänder?  









Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

JG


Skapa flashcards