jullangullan

Alla inlägg under oktober 2011

Av Julia Falk - 10 oktober 2011 20:55

Hejj! Idag var det skola som vanligt... Inget speciellt där. Har precis skaffat Spotify  Lite efter som vanligt  Haha! Har försökt, men inte lyckats förut. Men brorsan fixar allt  Tack så mycket! Nu ska jag göra klart den där dumma läxan, som man inte fattar ett piss om! Skit-SO! Jaja... Ingen idé att kämpa emot med läxan. Bara gör och lämna in, sen kan man strunta i skiten  Jaja... Måste göra iordning till gympan oxå. Mår inte så bra, så vi får se om det ens blir nån skola imorn... KRAM!!!

Av Julia Falk - 9 oktober 2011 10:53

Hej! Tänkte skita i att jag mår illa nu, och ta en liten bit av min present  Tårta är inte världens bästa frukost kanske  Haha! Nu blir de lite Kinder Maxi  Mums! Lite bilder                      

Av Julia Falk - 9 oktober 2011 10:06

Hejj!

Jag är så himla glad just nu! Äntligen tonåring! Självklart väcks jag av änglasång  Haha! Sen kommer ju alla presenter! Typ... Jag har fått 3 än så länge, sen har jag några i Källby och så har jag inte fått alla här i stan än  Än så länge har jag fått en jätte snygg topp av Eva och Ellen, () en kinder maxi och 150 kr på bion här i stan av pappa  Och en super ful kjol från second hand, som jag måste ha när vi äter lunch idag, annars får jag inga fler presenter  Fast kjolen va ju bara ett skämt, så jag ska nog lämna in den till second hand igen med halva min garderob... Haha! Jag måste oxå passa på att säga tack för alla gratulationer (stavas?) på facebook och via sms  Det är jätte roligt att se att folk bryr sig! och det roligaste är att få från dom som jag inte ens känner  Men än en gång, TACK!!! Ha en bra dag allihop 

Kram!


Så här ser toppen ut  Så snygg!  

Av Julia Falk - 8 oktober 2011 23:15

Hej hej! Tänkte bara bjussa på en sista bild som 12-åring. Föddes typ 5 på morgonen, och jag orkar inte gå upp så tidigt...  Så det blev en bild precis innan jag lägger mej  Ha det så bra!Ps. tog bara en bild. Orkade inte ta fler, så det blev ingen jättesnygg bild precis  Har pyjamas på mej  

Av Julia Falk - 8 oktober 2011 19:57

Just nu är alla mina underbara kusiner här på ett litet födelsedags kalas för mej o brorsan, som har spenderat nästan all sin tid här idag med att fixa brandvägg till min dator  Min underbara bror!  Om ni undrar varför jag bloggar under mitt eget kalas, så är det för att jag inte orkar va social längre  Haha! Men det typ bästa med allt va att jag faktiskt bara fick saker jag önskar mej! Av mina underbara kusiner fick jag 400 kr på ett "biokort" eller vad man nu säger... Och av Torkel o Monika fick jag 200 kr och en påse bilar(godis)  Jippie! Ska bli kul att äntligen bli tonåring  Nu har alla gäster åkt... Jaja  Spela in en liten "film" innan dom kom, fast jag var inte helt klar då  Men tydligen går det inte att ladda upp, () så här kommer min favvolåt  

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

JG


Skapa flashcards