jullangullan

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Julia Falk - 9 november 2011 15:47

Hej! Jag kollade på lite bilder igår i matsalen och visade lite bilder för Kattis, Vickan och Julia. Deras första kommentar till en bild på mej: "Shit! Är det där du??!" Haha! Det var typ bara ett halvår sen  Men jag märkte att det finns lite gammla bilder på mej  Lite ego, jag vet, men här kommer några  Det var dom 5 första som jag visade för dom... Mammas glasögon  Mormors solglasögon  Är jag snygg eller??!        Härifrån kommer lite bilder som "tha girlz" inte har sett              Branäs  I våras eller förra våren...          Skåne i somras     Tänkte ni på hur många olika hårfärger jag har haft?? Allt från gyllenbrunt till solblekt och ryssblont till mörkbrunt  Själv tyckte jag bäst om mörkbrunt och solblekt  Färgen på sista bilden tycker jag om. Skulle vilja färga så igen, fast lite ljusare. Ser lite väl blek ut  Med solblekt menade jag typ färgen på bilden där mitt hår är jätteplatt. Den här KRAM!  

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

JG


Ovido - Quiz & Flashcards