jullangullan

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia Falk - 10 februari 2012 17:50

Hej!

Äntligen börjar lovet! Fast... jag har ju bara vart i skolan en dag hela den här veckan, och det var idag. Men ändå  Jag har, som vissa vet, vart hemma hela veckan med huvudvärk och magont. orkar inte skriva mer nu... Här kommer några bra låtar 

KRAM!

 

Av Julia Falk - 5 februari 2012 14:27

Hej!

Nån mer som såg mello igår? Själv röstade jag på Dead by April  Som gick direkt till Globen  Najz! Nästa vecka ska jag se genpepet live i Göteborg! Längtar!   in my  !

KRAM!  

Av Julia Falk - 3 februari 2012 20:58

Har gjort ännu en frisyr nu  Lady Gagas berömda "rosett"

Här är resultatet(misslyckat, tycker jag):   

Haha! Fail...?!  

Av Julia Falk - 3 februari 2012 20:17

Hej!

Jag har kollat på hårvideos i typ 2 timmar nu  Och en av frisyrerna ville jag testa  Själv är jag supernöjd med resultatet! Checka  Najz, huh?!    

   

Av Julia Falk - 3 februari 2012 13:53

Hej!

Har suttit och kollat på lite roliga klipp på YouTube en stund nu  Kul, va? Nu blir det lite chill 

KRAM! 

Av Julia Falk - 2 februari 2012 19:07

Hej!

Sitter i mitt sovrum och kom precis på att det kanske är dags för en ny header snart... Måste bara orka göra en oxå  Hade SO-prov idag... Har inte hänt så mycket mer... Här kommer "en" låt som jag lyssnar på ganska mycket 

KRAM! 


Av Julia Falk - 1 februari 2012 16:31

Hej!

Idag börjar scout igen. Najz  Blir nog ett avsnitt scrubs innan vi drar  Nu håller jag på att ladda upp lite låtar till min mobil 

KRAM!  

Presentation

Vill du ha en header??

Jag fixar gärna en header till din blogg! Mejla mej på: julia-123@live.se. Mejla vilket tema du vill ha, färger och skicka gärna nägra fina bilder  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag borde satsa mer på min blogg??
 Jaa! Den är superbra!
 Ja. Du har roliga inlägg och så...
 Nja... Vet inte riktigt.
 Kanske inte satsa, men fortsätt blogga.
 Absolut inte! Du borde lägga ner direkt!

Ursäkta, vad är klockan??

Mina headers!!!

Detta är alla mina headers!

 

  Detta är nästan alla som jag har gjort  

 

 

 

 

Gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

JG


Ovido - Quiz & Flashcards